dijous, d’octubre 09, 2008

Per què no pot ser?

Per què no és possible que tot el dia hi hagi el silenci que hi ha a Mozart 15 a les 8:00 del matí?
Ostres... és que s'hi està tant bé amb el silenci...

P.D: això del silenci també... Em sembla que ja m'ho puc fer mirar que tinc un xiulet a les orelles que no em marxa que fa por. I a part, vaig estar investigant-ho i diuen que el silenci absolut és impossible (segon el John Cage). Es veu que hi ha una habitació de la NASA (que són un grup de gent amb el nas gros) on les condicions son les necessaries per el silenci absolut, però que quan hi entres el primer que sents és el batec del teu cor i com et corra la sang per les venes (que es veu que fa un sorollet així com un "xiuxiuxiu...").

3 Comments:

Blogger Anna Espinach Llavina said...

Noi!! Prefereixo el soroll que el córrer de la meva sang, no? Que encara teniu obres? Muas, muas.

9:19 a. m.  
Blogger proudemax said...

Veus, ara m'hi has fet anar, a aquesta sala.

6:25 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Danicomes: prova de venir a passar un dia a la Plaça Lesseps i veuràs com quan vas a la NASA no sents res. Segur. No et quedarà ni timpà ni sang a les venes ni una neurona a lloc.

Et convidem a sopar quan arribi aquesta de la gorra (si és que no s´ha quedat a viure a Berlin)

Marta Espinach

5:51 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home